Στην καταγγελία επισημαίνεται πως η κηδεία τελέστηκε κατόπιν εντολής της Ιεράς Μητροπόλεως Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, με την μοναδική “ποιμαντική” φροντίδα να τελεστεί στο παρεκκλήσι, ώστε να μη γίνει αντιληπτό από τους κατοίκους του χωριού, να περάσει δηλαδή στα "ψιλά".
Επικοινωνήσαμε με τα γραφεία της Μητροπόλεως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αλλά και τηλεφωνικώς και ζητήσαμε να μας αποσταλλεί εγγράφως η επίσημη θέση της Μητροπόλεως, την οποία σας παραθέτουμε αυτούσια:
"Έπειτα από σχετικό ερώτημα, σας ενημερώνουμε ότι όντως εκοιμήθη κάποια κυρία ρωμαιοκαθολικού δόγματος στο Λιτόχωρο. Μάλιστα, ήταν συχνά εκκλησιαζόμενη, χωρίς να έχει ασπαστεί την Ορθοδοξία, αν και οι εφημέριοι του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου πολλές φορές προσπάθησαν να την πείσουν προς τούτο. Δεν κοινωνούσε, ούτε συμμετείχε σε άλλα μυστήρια, πέραν του εκκλησιασμού. Η ίδια λιποθύμησε εντός του Ιερού Ναού, μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας και στη συνέχεια κατέληξε.
Παρά την επιμονή των οικείων της να τελεστεί νεκρώσιμη ακολουθία στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου, η σορός τελικά μεταφέρθηκε στο Κοιμητηριακό Παρεκκλήσιο, όπου υφ’ ενός ιερέως, δίχα πομπής, τελέστηκε η απλή τελετή «Περί της ταφής ετεροδόξου υπό ορθοδόξου ιερέως», κατά την εκκλησιαστική πρόβλεψη. Βλ. ΜΙΚΡΟΝ ΕΥΧΟΛΟΓΙΟΝ, έκδ. Αποστολικής Διακονίας, Αθήνα 2003 (15η), σ. 296.
Επίσης, παρά τα αιτήματα της οικογένειας, δεν τελέστηκαν τρισάγια επί του τάφου (τριήμερα κ.λπ.).
Εκ της Ι. Μητροπόλεως"
Νέα ερωτήματα φυσικά προκύπτουν από την παραπάνω μητροπολιτική θέση. Με ποιό δικαίωμα οι ιερείς του συγκεκριμένου Ναού και κατ επέκταση ο μητροπολίτης κ. Γεώργιος, επέτρεπαν την αιρετική γυναίκα, όλα αυτά τα χρόνια να εκκλησιάζεται στον Ορθόδοξο Ναό κατά παράβαση όλων των ιερών κανόνων που απαγορεύουν τον εκκλησιασμό των αιρετικών σε Ορθοδόξους Ναούς; Δεν γνωρίζει ο μητροπολίτης και οι ιερείς του την σαφή απαγόρευση των ιερών κανόνων; Δεν διάβασαν ποτέ τον ΣΤ' Ι. Κανόνα της εν Λαοδικεία Συνόδου: "Περί του, μη συγχωρείν τοις αιρετικοίς εισιέναι εις τον οίκον του Θεού, επιμένοντας τη αιρέσει"; Δεν άκουσαν ποτέ τον ΛΖ' ιερό κανόνα της ίδιας Συνόδου: "Ότι ου δεί παρά των Ιουδαίων ή αιρετικών τα πεμπόμενα εορταστικά λαμβάνειν, μηδέ συνεορτάζειν αυτοίς";
Η επισήμανση στο μητροπολιτικό έγγραφο ότι η ετερόδοξη δεν κοινωνούσε και ούτε συμμετείχε σε άλλα Μυστήρια, είναι φτηνή. Συμμετείχε στο κατεξοχήν Μυστήριο αντικανονικώς και αυτό από μόνο του επισύρει ποινές και για τους ιερείς και για τον μητροπολίτη που με τις ευλογίες του λάμβανε χώρα αυτήν η οικουμενιστική πρακτική. ο Ι΄ κανών των Αγίων Αποστόλων επιβάλλει αφορισμό σε όποιον λαϊκό "καν εν οίκω συνεύξηται", με ακοινώνητον (αιρετικό ή αφορισμένο) και καθαίρεση στους ιερείς αυτούς που συμβάλλουν σε αυτό.
Αξιοπερίεργο πάντως είναι ότι ο μητροπολίτης Κίτρους, δεν γνωρίζει, αμφισβητεί ή καταπατεί τους ιερούς κανόνες της Εκκλησίας μας που είναι επικυρωμένοι από τις αγίες Οικουμενικές Συνόδους και κάνει υπακοή σε διατάξεις που ακυρώνουν τους ιερούς κανόνες και έχουν παρεισφρήσει στα τυπικά της Εκκλησίας μας από οικουμενιστικούς κύκλους. Γνωρίζει να κάνει υπακοή στην "εκκλησιαστική πρόβλεψη" που περιλαμβάνεται στο μικρό ευχολόγιο περί της ταφής ετεροδόξων και η οποία έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την Παράδοση της Εκκλησίας, αλλά δεν γνωρίζει την Παράδοση της Εκκλησίας. Αντί σαν ποιμένας, κατέχοντας το επισκοπικό αξίωμα, να αγωνιστεί να αποσυρθούν από το λατρευτικό τυπικό τέτοιες αιρετικές παρεμβάσεις, περί ταφής ετεροδόξων, μικτών γάμων κτλ., αυτός πορεύεται σύμφωνα με αυτές.
Αισθανόμαστε ντροπή για την οικουμενιστική κατηφόρα της Ι.Μ. Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος. Έχουμε αναφερθεί στο παρελθόν στις οικουμενιστικές δράσεις του μητροπολίτου κ. Γεωργίου με δημοσιεύματά μας («Η επόμενη ημέρα της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Κρήτης», Οικουμενιστικό Συνέδριο με πρόεδρο τον νέο Μητροπολίτη Κίτρους κ. Γεώργιο και με εκπρόσωπο της Ι.Μ. Θεσσαλονίκης, κτλ.). Χαιρόμαστε για τις παραδοσιακές και αντιαιρετικές φωνές ιερέων και λαϊκών της μητροπόλεώς του που σκέπτονται τη διακοπή μνημοσύνου και την αποτείχιση. Η αντίδραση των πιστών στην οικουμενιστική κατηφόρα των επισκόπων είναι γεγονός. Η γνωστή "καραμέλα της ψευδοαγάπης" που όλα τα ανέχεται και τα συγχωρεί, δεν έχει πέραση στο λαό πλέον. Χαιρετίζουμε την αντίδραση αυτήν και στην εν λόγω μητρόπολη. Ως Ορθόδοξη, αγωνιστική Ιστοσελίδα, με τις πενιχρές μας δυνάμεις, θα συμβάλουμε στην ανατροπή του Οικουμενιστικού ρεύματος στην Εκκλησία μας.
Η επισήμανση στο μητροπολιτικό έγγραφο ότι η ετερόδοξη δεν κοινωνούσε και ούτε συμμετείχε σε άλλα Μυστήρια, είναι φτηνή. Συμμετείχε στο κατεξοχήν Μυστήριο αντικανονικώς και αυτό από μόνο του επισύρει ποινές και για τους ιερείς και για τον μητροπολίτη που με τις ευλογίες του λάμβανε χώρα αυτήν η οικουμενιστική πρακτική. ο Ι΄ κανών των Αγίων Αποστόλων επιβάλλει αφορισμό σε όποιον λαϊκό "καν εν οίκω συνεύξηται", με ακοινώνητον (αιρετικό ή αφορισμένο) και καθαίρεση στους ιερείς αυτούς που συμβάλλουν σε αυτό.
Αξιοπερίεργο πάντως είναι ότι ο μητροπολίτης Κίτρους, δεν γνωρίζει, αμφισβητεί ή καταπατεί τους ιερούς κανόνες της Εκκλησίας μας που είναι επικυρωμένοι από τις αγίες Οικουμενικές Συνόδους και κάνει υπακοή σε διατάξεις που ακυρώνουν τους ιερούς κανόνες και έχουν παρεισφρήσει στα τυπικά της Εκκλησίας μας από οικουμενιστικούς κύκλους. Γνωρίζει να κάνει υπακοή στην "εκκλησιαστική πρόβλεψη" που περιλαμβάνεται στο μικρό ευχολόγιο περί της ταφής ετεροδόξων και η οποία έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την Παράδοση της Εκκλησίας, αλλά δεν γνωρίζει την Παράδοση της Εκκλησίας. Αντί σαν ποιμένας, κατέχοντας το επισκοπικό αξίωμα, να αγωνιστεί να αποσυρθούν από το λατρευτικό τυπικό τέτοιες αιρετικές παρεμβάσεις, περί ταφής ετεροδόξων, μικτών γάμων κτλ., αυτός πορεύεται σύμφωνα με αυτές.
Αισθανόμαστε ντροπή για την οικουμενιστική κατηφόρα της Ι.Μ. Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος. Έχουμε αναφερθεί στο παρελθόν στις οικουμενιστικές δράσεις του μητροπολίτου κ. Γεωργίου με δημοσιεύματά μας («Η επόμενη ημέρα της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Κρήτης», Οικουμενιστικό Συνέδριο με πρόεδρο τον νέο Μητροπολίτη Κίτρους κ. Γεώργιο και με εκπρόσωπο της Ι.Μ. Θεσσαλονίκης, κτλ.). Χαιρόμαστε για τις παραδοσιακές και αντιαιρετικές φωνές ιερέων και λαϊκών της μητροπόλεώς του που σκέπτονται τη διακοπή μνημοσύνου και την αποτείχιση. Η αντίδραση των πιστών στην οικουμενιστική κατηφόρα των επισκόπων είναι γεγονός. Η γνωστή "καραμέλα της ψευδοαγάπης" που όλα τα ανέχεται και τα συγχωρεί, δεν έχει πέραση στο λαό πλέον. Χαιρετίζουμε την αντίδραση αυτήν και στην εν λόγω μητρόπολη. Ως Ορθόδοξη, αγωνιστική Ιστοσελίδα, με τις πενιχρές μας δυνάμεις, θα συμβάλουμε στην ανατροπή του Οικουμενιστικού ρεύματος στην Εκκλησία μας.