Δρος Ιωάννου Π. Μπουγά, Θεολόγου
katanixis.gr: Το αποκαλυπτικό άρθρο που αναδημοσιεύουμε, αποτελεί και κατηγορητήριο για ολόκληρη την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Η Οικουμενιστική παρρησία μετά το Κολυμπάρι, έχει οδηγήσει τους Οικουμενιστές σε ένα ασυγκράτητο ξεσάλωμα και δεν κρατούνε πια ούτε τα προσχήματα.
Στο εδώλιο λοιπόν όλη η Ιεραρχία για "προδοσία " και "υποκρισία"! Η ακροτελεύτια παράγραφος λέει:
Αυτά που αποφάσισε στη Κρήτη το 2016 η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος πραγματώνει το μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία της Ελλάδος με την διδασκαλία από τους νέους φακέλλους μαθητή. «Οι εκρήξεις φονταμενταλισμού που παρατηρούνται στους κόλπους διαφόρων θρησκειών αποτελούν έκφραση νοσηρής θρησκευτικότητος. Ο νηφάλιος διαθρησκειακός διάλογος συμβάλλει σημαντικά στην προώθηση της αμοιβαίας εμπιστοσύνης, της ειρήνης και της καταλλαγής».
Οι αντιδράσεις, οι ημερίδες, οι συγκεντρώσεις και ο χαρτοπόλεμος ανακοινώσεων είναι στάχτη στα μάτια του πιστού λαού.
Εκείνο το ελεεινό κείμενο Προς το Λαό και οι υπογραφές σας στο Κολυμπάρι, νομιμοποιούν τους καλαμαράδες του Φαναρίου, εσάς να να σας ξεσκεπάζουν και τον πιστό λαό να τον χλευάζουν, να τον κατηγορούν και να τον δικάζουν.
Η προκλητικότητα του άρθρου δεν πρέπει να μείνει αναπάντητη. Οι οικουμενιστικοί φάκελοι των θρησκευτικών (πλέον και με τη βούλα) της Οικουμενιστικής ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου.... επιστρέφονται ως απαράδεκτοι.
Φανατικοί « χριστιανοί » επιτίθενται στο μάθημα των ΘρησκευτικώνΕπικίνδυνες για την παιδεία μεμονωμένες αντιδράσεις περί των νέων φακέλων διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών, οι οποίες προέρχονται από συντηρητικούς κύκλους φανατισμένων κατ’ όνομα χριστιανών, εμφανίζονται το τελευταίο καιρό στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο. Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις οι αντιδράσεις αυτές έγιναν και από δημοτικούς άρχοντες, οι οποίοι κάτω από την πίεση των ψηφοφόρων τους παρεμβαίνουν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι αντιδρώντες ως επί το πλείστον επιθυμούν τα παιδιά τους να μην διδάσκονται μαθήματα για τις άλλες θρησκείες και ιδιαιτέρως για το Ισλάμ, θεωρώντας το περιεχόμενο των φακέλων αυτών συγκρητιστικό.Στην προκείμενη περίπτωση οι χριστιανοί αυτοί είναι ιδεοληπτικοί φοβούνται τον άλλον, όποιος και αν είναι αυτός, είτε είναι ετερόδοξος είτε είναι αλλόθρησκος και με όπλο τις όποιες δυνατότητες τούς δίνει το δημοκρατικό πολίτευμα μπορούν και λένε όποια φανατική συκοφαντία και ανακρίβεια θέλουν για τους φακέλους του μαθήματος των Θρησκευτικών, γενόμενοι χειρότεροι από τους φανατικούς άλλων θρησκειών, τους οποίους και κατηγορούν .Η επίκληση από αυτούς τους φονταμενταλιστές κατ’ όνομα χριστιανούς, των παραδεδομένων παλαιών προγραμμάτων σπουδών και των παλαιών βιβλίων, δηλώνει τὴν δική τους φοβία γιὰ κάθε αλλαγή και δημιουργεί μίαν σκιαμαχία εναντίον κινδύνων τους οποίους οι ίδιοι δημιουργούν.Είναι βεβαίως απαράδεκτο οι ελάχιστες αυτές αντιδράσεις να κατευθύνονται από την συντηρητική πνέουσα τα λοίσθια ένωση κάποιων θεολόγων, η οποία και οργανώνει διαδήλωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας όπου σκηνές απείρου κάλλους θα επαναληφθούν από ταλιμπάν « χριστιανούς». Η ένωση αυτή των ελαχίστων θεολόγων οι οποίοι είναι οι περισσότεροι συνταξιούχοι, είχε αντιδράσει στην εφαρμογή του νέου προγράμματος σπουδών, το οποίο εδώ και ένα χρόνο εφαρμόζεται με επιτυχία στα ελληνικά σχολεία.Αν κάποιοι οπαδοί χριστιανικών φατριών επιθυμούν την ομολογιακή κατηχητική διδασκαλία ας συνεργαστούν με τον κατά τόπον Επίσκοπο και με τους τόσο σχετικούς με την Θεολογία της Εκκλησίας Δημάρχους και ας διορίσουν Θεολόγους να διδάσκουν την χριστιανική πίστη, όπως αυτοί θέλουν σε χώρους που κάθε Μητρόπολη ή Δήμος θα τους παραχωρήσει και με αναλυτικά προγράμματα που θα συγγράφονται από τους Δήμους σε συνεργασία με τις κατά τόπους Μητροπόλεις.Οι νέοι φάκελλοι έχουν ως κέντρο μελέτης την Ορθόδοξη πίστη, έτσι ώστε ο μαθητής να αποκτήσει ένα στέρεο μορφωτικό υπόβαθρο της χριστιανικής, γνώριμης σε αυτόν, πίστης και στη συνέχεια να γνωρίσει τις άλλες ομολογίες της Ευρώπης (Ρωμαιοκαθολικισμό - Προτεσταντισμό), καὶ στοιχεία απὸ τις θρησκείες (κυρίως το Ισλάμ) ώστε να μπορεί να διαλέγεται, ανάμεσα στὸ ίδιο και το άλλο. Τα στοιχεία που παρέχονται στους νέους φακέλους από τις άλλες θρησκείες καὶ ομολογίες ενδιαφέρουν τὴν ελληνική κοινωνία και τους αυριανούς πολίτες. Περιέχουν επίσης θέματα όπως ἀναζήτηση τοῦ Θεοῦ - πίστη, σωτήρια - αμαρτία, πολυπολιτισμικότητα - ετερότητα, κ. ά.Το μάθημα πλέον, με αυτούς τους άρτια επιστημονικά φακέλλους και συμφώνους με ανά τους αιώνας εμπειρία της Εκκλησίας και όχι με τα βιβλία των προηγουμένων ετών, τα οποία επιθυμούν αυτοί οι φανατικοί « χριστιανοί » να επανέλθουν, παρέχει μία ευρύτερη θεώρηση της πραγματικότητας και δημιουργεί πραγματικούς αναζητητές της πίστεως και όχι τυφλούς οπαδούς. Καλλιεργεί την επικοινωνία και άλλες δεξιότητες των μαθητών. Απαντά στα πραγματικά προβλήματα των μαθητών και στις αγωνίες τους και με κείμενα, τα οποία θα τους συνοδεύουν σε όλη τους την ζωή και πού θα δώσουν την αφορμή γιὰ λύσεις στα όποια μελλοντικά προβλήματα τους, και ενδεχομένως να αποτελέσουν την αιτία μεγαλύτερης επικοινωνίας με την Εκκλησία. και τελικά την σωστή ενσωμάτωσή τους σε Αυτήν.Το μάθημα πλέον διδάσκεται χωρίς τον φόβο της μειώσεως της ορθοδόξου πίστεως και οι μαθητὲς προβληματίζονται περισσότερο γιά την πίστη και το θρησκευτικό φαινόμενο, και μπορούν να εκτιμήσουν και να βιώσουν την απόλυτη ελευθερία της ορθοδόξου πίστεως ώστε να καταλήξουν στον Χριστό.Παρότι στους νέους φακέλλους είναι χαρακτηριστικό το στοιχείο του διαλόγου χρειάζεται να ενισχυθεί περισσότερο μεταξύ των ομολογιών, των θρησκειών, των πολιτισμών με την αναζήτηση κοινών αξιών, έτσι ώστε οι μαθητές να αποκτήσουν την ικανότητα να συμβιώνουν με τους συνανθρώπους τους. Οι νέοι φάκελλοι βελτιωμένοι θα πρέπει να ενισχύσουν περισσότερο την « πολιτισμική καταλλαγή ». Θα μπορούσαν ακόμη να διδάσκονται περισσότερο και όλα τα στοιχεία εκείνα που είναι κοινά σε όλες τις θρησκείες, ο θρησκευτικός πλουραλισμός, ο οποίος δυστυχώς στις μέρες μας απὸ φανατικούς θρησκευόμενους κύκλους έχει φορτιστεί με αρνητικό περιεχόμενο θεωρούμενος ως κάτι κακό, ως προάγγελος του τέρατος της Αποκαλύψεως και άλλες φαιδρότητες.Επίσης είναι δυνατὸν να διδάσκονται περισσότερο, τα πορίσματα των διαθρησκειακών, διαχριστιανικών διάλογων σε όλους τους μαθητές διαφόρων θρησκευτικών κοινοτήτων και ομολογιών, με την μέθοδο της δημιουργικής εργασίας, καθώς και οι διάφορες διδασκαλίες περί ηθικής.Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας να υποχωρήσει, διότι η υποχώρηση αυτή θα σημάνει την εκχώρηση της εκπαίδευσης σε φονταμεταλιστικούς « χριστιανικούς » κύκλους και βεβαιως αποτελεί την αρχή για παρεμβάσεις σε όλα τα μαθήματα, αφού όλοι γνωρίζουμε ότι κάθε ιδεοληπτικός είναι παντογνώστης τής ιστορίας, τής θεολογίας, τής κοινωνιολογίας, τής οικονομίας, τής πολιτικής, του δικαίου ακόμη και τής βιολογίας. Οι ιδεοληψίες αυτές διαφόρων κύκλων είναι επικίνδυνες για την ελληνική παιδεία με πιο επικίνδυνες τις ιδεοληψίες των παντογνωστών της τοπικής αυτοδιοικήσεως όπου σωρεία ανθρώπων με κίνητρο τα ψηφάκια, χωρίς καμμια γνώση θεολογίας αλλά και άλλων επιστημών, στελεχώνουν τα δημοτικά συμβούλια. Άραγε ο Δήμαρχος, ο οποίος απέστειλε επιστολή διαμαρτυρίας για τους φακέλλους στο Υπουργείο ξέρει τι είναι συγκρητισμός ;Αυτά που αποφάσισε στη Κρήτη το 2016 η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος πραγματώνει το μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία της Ελλάδος με την διδασκαλία από τους νέους φακέλλους μαθητή. «Οι εκρήξεις φονταμενταλισμού που παρατηρούνται στους κόλπους διαφόρων θρησκειών αποτελούν έκφραση νοσηρής θρησκευτικότητος. Ο νηφάλιος διαθρησκειακός διάλογος συμβάλλει σημαντικά στην προώθηση της αμοιβαίας εμπιστοσύνης, της ειρήνης και της καταλλαγής ».