Βέροια, 15/11/2017
Ως συνδρομητές του περιοδικού σας «ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ» εδώ και πολλά χρόνια, σας ανακοινώνουμε μετά λύπης πολλής, ότι διακόπτουμε τη συνδρομή μας, εξαιτίας της μη ενδεδειγμένης αγιοπατερικής σας στάσεως και της μη εφαρμογής του 15ου κανόνος της ΑΒ συνόδου στο θέμα της κοινωνίας με τους αιρετικούς.
Κι ενώ η Ψευδοσύνοδος της Κρήτης και οι αποφάσεις της, εδραιώνονται δυστυχώς, δυστυχέστατα, στη συνείδηση του ορθοδόξου πληρώματος, εσείς ως κατά τα άλλα, αγωνιστικό και αντιοικουμενιστικό περιοδικό, συνεχίζετε και έχετε κοινωνία με τους αιρετικούς-αιρετίζοντες Οικουμενιστές!
Ήδη ο αρχιοικουμενιστής πατριάρχης Βαρθολομαίος, έδωσε το σύνθημα προς την Ελλαδική Εκκλησία, για εφαρμογή των αποφάσεων αυτών. Ο δε έτερος Οικουμενιστής συνοδοιπόρος Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ. Θεόφιλος, ομολόγησε πως, όποιος βρίσκεται σε κοινωνία μαζί τους – με τους Οικουμενιστές – αποδέχεται de facto τις αποφάσεις της Ψευδοσυνόδου! Άρα ο κ. Θεόφιλος κάνει χρήση της λογικής των «συγκοινωνούντων δοχείων», αλλά απο την ανάποδη. Έτσι ειναι σαν να «φοράει γυαλιά» σε αντιοικουμενιστές και στα περιοδικά τους, στα οποία γράφανε εναντίον της αποτείχισης και μάλιστα με τη λογική των «συγκοινωνούντων δοχείων».
Ενθυμούμεθα στο τεύχος 109 (2016) του περιοδικού σας, πως σχολιάζατε αρνητικά το «Αποτείχιση τώρα» και μάλιστα με τη λογική των «συγκοινωνούντων δοχείων». Κρίμα, πολύ κρίμα, διότι δεν θέλετε να εννοήσετε και να μιμηθείτε τη στάση των Αγίων!
Τρανταχτή απόδειξη περί της λογικής των «συγκοινωνούντων δοχείων» αποτελεί, η ομολογιακή επιστολή του Αγίου Κοσμά του Πρώτου και των συν αυτώ Αγιορειτών Οσιοματρύρων Πατέρων, προς τον Βασιλέα Μιχαήλ Η’ τον Παλαιολόγο (1273 μ.Χ.). Του αναφέρουν μεταξύ άλλων, ότι «Ο ακοινωνήτοις συγκοινωνών ακοινώνητος έσται, ως συγχέων τον κανόνα της εκκλησίας»!
Επίσης ο Άτλαντας της Ορθοδοξίας, άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, τονίζει πολύ χαρακτηριστικά τη λογική των «συγκοινωνούντων δοχείων» με την παρακάτω στάση του: «...Ποτέ δεν θα δεχθώ σε κοινωνία, όσους τόλμησαν να προσθέσουν στο Σύμβολο της Πίστεως την καινοτομία περί εκπορεύσεως του Αγίου Πνεύματος...Γιατί όποιος έχει κοινωνία με τον ακοινώνητο, ας είναι και αυτός ακοινώνητος...είναι φανερή έκπτωση της Πίστως και κατηγορία για υπερηφάνεια, το να αθετείς κάτι από τα γεγραμμένα ή να εισάγεις κάτι που δεν είναι γραμμένο...αυτοί που προσποιητά ομολογούν διαφορετικά, αν δεν ακούσουν τις νουθεσίες μας, όχι μόνο να μην έχουμε κοινωνία μαζί τους - με τους καλούς δηλαδή και παραδοσιακούς επισκόπους-, αλλά ούτε αδελφούς να τους ονομάζουμε...»!!
Αυτά αγαπητοί κύριοι του περιοδικού «ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ» σας φαίνονται μήπως σοκαριστικά; Η διδασκαλία των αγίων, δεν είναι διαχρονική σε οποιαδήποτε μορφή και έκταση αιρέσεως;
Στο ίδιο τεύχος (109), παρακινούσατε μάλιστα, «ό,τι γίνει να γίνει χωρίς βιασύνη, μετά από πολλή προσευχή... άνωθεν πληροφορία μέσω θεοφωτίστων και χαρισματικών γερόντων και σε συνεννόηση με άλλους ομόφρονες και παραδοσιακούς κληρικούς ..» κ.τ.λ. Τι να πει κανείς, εθελοτυφλείτε ή είστε ψευδοευλαβείς; Εδώ οι άγιοι και οι Ιεροί Κανόνες μιλάν ξεκάθαρα, «Ο ακοινωνήτοις συγκοινωνών, ακοινώνητος έσται» και εσείς ψάχνετε ακόμα και τώρα μετά από ένα χρόνο από της συγκλήσεως αυτής της ληστρικής Συνόδου - όπως την αποκαλούσε ο αείμνηστος γέρων αγωνιστής π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος -, θεοφώτιστους και χαρισματούχους γέροντες; Ο π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος ή ο γέρων Γαβριήλ ο Αγιορείτης δεν σας αρκούν; Δεν τους θεωρείτε θεοφώτιστους αυτούς; Ξέρετε τι μας θυμίζετε; Την παραβολή του πλουσίου και του Λαζάρου, όπου ο πλούσιος κολαζόμενος, ζητούσε απ’ τον Αβραάμ να στείλει τον Λάζαρο στα αδέλφια του, για να συνέλθουν και να μετανοήσουν. Όμως τι απάντηση πήρε ο πλούσιος; «...έχουσι Μωϋσέα και τους προφήτας, ακουσάτωσαν αυτών...». Εδώ υπάρχει σύσσωμη η Πατερική Παράδοση και οι Ιεροί Κανόνες ως δικλείδες ασφαλείας της Εκκλησίας και εσείς περιμένετε ακόμα την «άνωθεν πληροφορία»;
Κρίμα, πολύ κρίμα, διότι η Πατερική διδασκαλία ηχεί σε ώτα αντιοικουμενιστών, μη ακουόντων και μακαρίως καθευδόντων!
Μείνετε λοιπόν και συνεχίστε τα λόγια και τον χαρτοπόλεμο, ενώ οι Άγιοι για να ανατρέψουν μία αίρεση έκαναν πόλεμο, χρησιμοποιώντας ως όπλα τους Ιερούς Κανόνες, τους οποίους εσείς αδυνατείτε να εννοήσετε και φοβάστε να εφαρμόσετε.
Κι ενώ η Ψευδοσύνοδος της Κρήτης και οι αποφάσεις της, εδραιώνονται δυστυχώς, δυστυχέστατα, στη συνείδηση του ορθοδόξου πληρώματος, εσείς ως κατά τα άλλα, αγωνιστικό και αντιοικουμενιστικό περιοδικό, συνεχίζετε και έχετε κοινωνία με τους αιρετικούς-αιρετίζοντες Οικουμενιστές!
Ήδη ο αρχιοικουμενιστής πατριάρχης Βαρθολομαίος, έδωσε το σύνθημα προς την Ελλαδική Εκκλησία, για εφαρμογή των αποφάσεων αυτών. Ο δε έτερος Οικουμενιστής συνοδοιπόρος Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ. Θεόφιλος, ομολόγησε πως, όποιος βρίσκεται σε κοινωνία μαζί τους – με τους Οικουμενιστές – αποδέχεται de facto τις αποφάσεις της Ψευδοσυνόδου! Άρα ο κ. Θεόφιλος κάνει χρήση της λογικής των «συγκοινωνούντων δοχείων», αλλά απο την ανάποδη. Έτσι ειναι σαν να «φοράει γυαλιά» σε αντιοικουμενιστές και στα περιοδικά τους, στα οποία γράφανε εναντίον της αποτείχισης και μάλιστα με τη λογική των «συγκοινωνούντων δοχείων».
Ενθυμούμεθα στο τεύχος 109 (2016) του περιοδικού σας, πως σχολιάζατε αρνητικά το «Αποτείχιση τώρα» και μάλιστα με τη λογική των «συγκοινωνούντων δοχείων». Κρίμα, πολύ κρίμα, διότι δεν θέλετε να εννοήσετε και να μιμηθείτε τη στάση των Αγίων!
Τρανταχτή απόδειξη περί της λογικής των «συγκοινωνούντων δοχείων» αποτελεί, η ομολογιακή επιστολή του Αγίου Κοσμά του Πρώτου και των συν αυτώ Αγιορειτών Οσιοματρύρων Πατέρων, προς τον Βασιλέα Μιχαήλ Η’ τον Παλαιολόγο (1273 μ.Χ.). Του αναφέρουν μεταξύ άλλων, ότι «Ο ακοινωνήτοις συγκοινωνών ακοινώνητος έσται, ως συγχέων τον κανόνα της εκκλησίας»!
Επίσης ο Άτλαντας της Ορθοδοξίας, άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, τονίζει πολύ χαρακτηριστικά τη λογική των «συγκοινωνούντων δοχείων» με την παρακάτω στάση του: «...Ποτέ δεν θα δεχθώ σε κοινωνία, όσους τόλμησαν να προσθέσουν στο Σύμβολο της Πίστεως την καινοτομία περί εκπορεύσεως του Αγίου Πνεύματος...Γιατί όποιος έχει κοινωνία με τον ακοινώνητο, ας είναι και αυτός ακοινώνητος...είναι φανερή έκπτωση της Πίστως και κατηγορία για υπερηφάνεια, το να αθετείς κάτι από τα γεγραμμένα ή να εισάγεις κάτι που δεν είναι γραμμένο...αυτοί που προσποιητά ομολογούν διαφορετικά, αν δεν ακούσουν τις νουθεσίες μας, όχι μόνο να μην έχουμε κοινωνία μαζί τους - με τους καλούς δηλαδή και παραδοσιακούς επισκόπους-, αλλά ούτε αδελφούς να τους ονομάζουμε...»!!
Αυτά αγαπητοί κύριοι του περιοδικού «ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ» σας φαίνονται μήπως σοκαριστικά; Η διδασκαλία των αγίων, δεν είναι διαχρονική σε οποιαδήποτε μορφή και έκταση αιρέσεως;
Στο ίδιο τεύχος (109), παρακινούσατε μάλιστα, «ό,τι γίνει να γίνει χωρίς βιασύνη, μετά από πολλή προσευχή... άνωθεν πληροφορία μέσω θεοφωτίστων και χαρισματικών γερόντων και σε συνεννόηση με άλλους ομόφρονες και παραδοσιακούς κληρικούς ..» κ.τ.λ. Τι να πει κανείς, εθελοτυφλείτε ή είστε ψευδοευλαβείς; Εδώ οι άγιοι και οι Ιεροί Κανόνες μιλάν ξεκάθαρα, «Ο ακοινωνήτοις συγκοινωνών, ακοινώνητος έσται» και εσείς ψάχνετε ακόμα και τώρα μετά από ένα χρόνο από της συγκλήσεως αυτής της ληστρικής Συνόδου - όπως την αποκαλούσε ο αείμνηστος γέρων αγωνιστής π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος -, θεοφώτιστους και χαρισματούχους γέροντες; Ο π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος ή ο γέρων Γαβριήλ ο Αγιορείτης δεν σας αρκούν; Δεν τους θεωρείτε θεοφώτιστους αυτούς; Ξέρετε τι μας θυμίζετε; Την παραβολή του πλουσίου και του Λαζάρου, όπου ο πλούσιος κολαζόμενος, ζητούσε απ’ τον Αβραάμ να στείλει τον Λάζαρο στα αδέλφια του, για να συνέλθουν και να μετανοήσουν. Όμως τι απάντηση πήρε ο πλούσιος; «...έχουσι Μωϋσέα και τους προφήτας, ακουσάτωσαν αυτών...». Εδώ υπάρχει σύσσωμη η Πατερική Παράδοση και οι Ιεροί Κανόνες ως δικλείδες ασφαλείας της Εκκλησίας και εσείς περιμένετε ακόμα την «άνωθεν πληροφορία»;
Κρίμα, πολύ κρίμα, διότι η Πατερική διδασκαλία ηχεί σε ώτα αντιοικουμενιστών, μη ακουόντων και μακαρίως καθευδόντων!
Μείνετε λοιπόν και συνεχίστε τα λόγια και τον χαρτοπόλεμο, ενώ οι Άγιοι για να ανατρέψουν μία αίρεση έκαναν πόλεμο, χρησιμοποιώντας ως όπλα τους Ιερούς Κανόνες, τους οποίους εσείς αδυνατείτε να εννοήσετε και φοβάστε να εφαρμόσετε.
Μετά λύπης, οι πρώην συνδρομητές
Καραβασιλειάδης Ιάκωβος
Γουλτίδης Αλέξανδρος